Τρίτη 3 Φεβρουαρίου 2015

Αγαπημένες ελληνικές σειρές (μέρος πρώτο)

Κάποτε η ελληνική τηλεόραση είχε πολλές σειρές. Ίσως περισσότερες από όσες θα έπρεπε αλλά άνοιγες την tv και είχες κάτι να δεις . Για πολλά χρόνια ήμουν κατά του υπολογιστή (μέχρι που πήρα και κόλλησα) και έβλεπα πολλές σειρές στην τηλεόραση .Έχω αρκετές αγαπημένες και θα σας τις παρουσιάσω σε ένα άρθρο που θα το χωρίσω σε δύο μέρη . Ένα για τις δραματικές κι ένα για τις κωμικές . Σε αυτό το άρθρο θα σας μιλήσω για τις δραματικές που ξεχωρίζω . Λέω δραματικές για να το κάνω πιο γενικό αλλά έχω και αστυνομικές μέσα .





Πόσο τέλεια σειρά ! Πιστεύω όλοι έχετε δει έστω κι ένα επεισόδιο τυχαία σε επανάληψη στις 3 τα ξημερώματα . Κόκκινος κύκλος , 10η εντολή και Τρίτος νόμος ειναι και οι τρεις στο ίδιο στυλ και σε σκηνοθεσία του Πάνου Κοκκινόπουλου . Απο τα τρία η 10η εντολή είναι η αγαπημένη μου . Μου αρέσει όλη αυτή η ατμόσφαιρα που βγάζει , η σκηνοθεσία , η μουσική επιμέλεια και που κάθε φορά έχει διαφορετική ιστορία και ηθοποιούς . Κάθε φορά ξεκινάει από το τέλος και μας δείχνουν την ιστορία με τέτοιο τρόπο που η αγωνία κρατάει καλά ως το τελευταίο λεπτό . Οι ιστορίες είναι κατα κάποιο τρόπο βασισμένες σε αληθινά γεγονότα και η σειρά ανήκει στην κατηγορία του αστυνομικού και του δραματικού . Αυτό το μήνα θα ξεκινήσει πάλι η σειρά με καινούργια επεισόδια και είμαι πολύ χαρούμενη . Θεωρώ ότι είναι από τις καλύτερες σειρές που έχουν φτιάξει στην Ελλάδα !

Δεν βρήκα trailer ...



Για τα ελληνικά δεδομένα τα ίχνη ήταν πολύ καλή σειρά . Η σειρά μας δείχνει την ομάδα του εγκληματολογικού και τις υποθέσεις που αντιμετωπίζει καθημερινά . Είναι κρίμα που δεν τράβηξε ... Ήταν πραγματικά πολύ καλή σειρά , με ένα καλό καστ και ωραίες υποθέσεις .


Trailer :






Αγαπώ Χριστόφορο Παπακαλιάτη ! Ότι κι αν λέτε μερικοί εμένα μου αρέσει και σαν ηθοποιός , σαν σκηνοθέτης , σαν σεναριογράφος ...Μου αρέσει ακόμα και η μουσική επιμέλεια που κάνει . Ίσως είναι τραβηγμένες οι ιστορίες του αλλά αν θέλαμε να βλέπουμε απλές και καθημερινές ιστορίες θα μπορούσαμε να τραβάμε βίντεο και τη ζωή μας .Λατρεύω όλες τους τις σειρές αλλά αγαπημένη μου είναι αυτή . Τότε του βγήκε το όνομα ότι το παρακάνει με τις ιστορίες του . Εγώ μετά από αυτή τη σειρά απλά τον αγάπησα περισσότερο . Ο Φίλιππος γνωρίζει τη Μαρία , μια γυναίκα μεγαλύτερη του , και περνάμε κάποιες μέρες μαζί . Έπειτα οι δρόμοι τους χωρίζουν . Κάποια στιγμή ο Φίλιππος γνωρίζει τη Χριστίνα , ερωτεύονται και κάνουν σχέση . Όταν η Χριστίνα του γνωρίζει τη μητέρα του εκείνος παθαίνει σοκ γιατί μπροστά του βλέπει τη Μαρία . Γίνονται τόσα σε αυτή τη σειρά και πραγματικά στο τέλος κάθε επεισοδίου μέναμε όλοι με ανοιχτό το στόμα .

Trailer :  





Την υπόθεση την καταλαβαίνει κανείς από τον τίτλο . Όλη η σειρά έχει να κάνει με την εξαφάνιση μιας ανήλικης κοπέλας . Πολύ καλή σειρά ! Θυμάμαι πως όλοι μιλούσαμε γι΄αυτήν και κάναμε αναλύσεις για το τέλος . Λατρεύω την Μαρία Καβογιάννη ! Είναι από τις αγαπημένες μου και την είχα λατρέψει ως Ασπασία στο Ντόλτσε Βίτα και στο ρόλο της Κορίνας στα Εγκλήματα . Πριν δω το Χαρά Αγνοείται θεωρούσα πως είναι πολύ ταλαντούχα αλλά μόνο για κωμωδία . Η ερμηνεία της στη συγκεκριμένη σειρά ήταν ανατριχιαστική και τις αξίζουν συγχαρητήρια . Από τότε τη θαυμάζω 100 φορές περισσότερο . Αξίζει να αναφέρω πόσο καλή ήταν η ερμηνεία του Γεράσιμου Σκιαδαρέση . Μαζι με την Καβογιάννη έκανα ένα πολύ ωραίο τηλεοπτικό ζευγάρι και μας έκαναν να νιώσουμε στο πετσί μας τον πόνο δύο ανθρώπων που έχουν χάσει το παιδί τους.

Trailer : 





Αγαπώ τις σειρες της Ακρίτα και του Κυρίτση . Με τη Βέρα στο δεξί άλλαξαν τα δεδομένα στην απογευματινή ζώνη . Ξεφύγαμε από τον Φώσκολο και είδαμε ποιότητα . Ήμουν μικρή όταν έπαιξε η συγκεκριμένη σειρά αλλά την έβλεπα όσο μπορούσα και φυσικά είμαι μεγάλη φαν του Στράτου και της Ρεγγίνας . Η υπόθεση αρχικά έχει να κάνει με 4 φίλες που έχουν κάνει ένα φόνο και το κρατούν μυστικό . Ο Στράτος αποφασίζει να εκδικηθεί κι εκεί αρχίζουν όλα . Αυτό είναι το ένα μέρος της ιστορίας γιατί στη Βέρα γίνονται τόσα πολλά ! Μακάρι να το βάλουν επανάληψη σε μια ανθρωπινη ώρα αν και το βρίσκω απίθανο αφού πρέπει να έχει πάνω απο 500 επεισόδια .

Trailer :







Άλλη μια σειρά που το σενάριο είναι της Ακρίτα και του Κυρίτση . Φοβερή αστυνομική σειρά , μυστηρίου , που μοιάζει με μυθιστόρημα της Κρίστι . Δεν θυμάμαι και πολλές λεπτομερείς από την υπόθεση . Ένα ξενοδοχείο , ένας φόνος , πολύ μυστήριο και αγωνία για το δολοφόνο , ο οποίος νομίζω ήταν μεγάλη ανατροπή στο τέλος .

Trailer :





Τι να κάνω , ρε παιδιά , αφού είμαι φαν ! Άλλη μια σειρά που το σενάριο υπογράφουν η Ακρίτα και ο Κυρίτσης που ίσως την αγαπώ περισσότερο απο όλες . Ίσως η Βέρα στο δεξί να έχει αγαπηθεί περισσότερο και όντως παίζει να είναι και καλύτερη . Μπορεί να φταίει και η ηλικία που είδα τη Βέρα που ήμουν μικρούλα ενώ τα Μυστικά τα είδα όταν είχα τελειώσει το σχολείο . Αγαπώ αυτή τη σειρά ! Αγαπώ την παρέα της φεγγαρόπετρας και όλα τα ζευγάρια της σειράς . (αδυναμία μου φυσικά είναι η Νόρα και ο Λουκάς ) Η ιστορία ξεκινάει με μια παρέα που κρύβει ένα μυστικό από το παρελθόν . Αλλά αυτό δεν είναι τίποτα ! Σε αυτή τη σειρά γίνονται τα πάντα όλα . Έχω μια αδυναμία στον δεύτερο κύκλο που έχει πολύ μυστήριο ...Ομολογώ πως όταν έφυγε ο Μάνος (Παναγιώτης Μπουγιούρης) ξενέρωσα αρκετά και η σειρά δεν ήταν ποτέ η ίδια στα μάτια μου ...Δεν την έχω δει ως το τέλος γι' αυτό το λόγο .

Trailer :




Αρχικά να πούμε πως παίζει να ήταν και η καλύτερη παραγωγή που έγινε ποτέ στην Ελλάδα ! Ακριβή παραγωγή (4 εκατ. ευρώ) και αυτό φάνηκε . Είχαμε πάθει όλοι πλάκα και δεν χάναμε για κανέναν λόγο ούτε ένα επεισόδιο . Φοβερό το καστ των ηθοποιών , με τη Λέχου και τον Μάινα  να ερμηνεύουν απίστευτα τους ρόλους τους . Έκλαψα πολύ με το νησί ... Η ιστορία έχει να κάνει με τη Σπιναλόγκα της Κρήτης, το νησάκι όπου πήγαιναν όλους τους λεπρούς . Αυτό και μόνο να σκεφτείς είναι τραγικό και σε πιάνουν τα κλάματα . Η οικογένεια Πετράκη είναι η πρωταγωνιστική της σειράς . Η Ελένη , η μαμά της οικογένειες , κολλάει λέπρα από έναν μαθητή της και αναγκάζεται να πάει κι αυτή στο νησί . Τους λεπρούς τους οδηγεί με τη βάρκα του στη Σπιναλόγκα ο άντρας της , ο Γιώργης . Μια σειρά που αξίζει να δει κανείς ! Μακάρι να βλέπαμε πιο συχνά τέτοιες παραγωγές στην ελληνική τηλεόραση ...

Trailer :







Μια σειρά του Παπακαλιάτη που νομίζω από άποψη αισθητικής για ένα περίοεργο λόγο είναι λίγο καλύτερη από τις άλλες . Μακάρι να έκανε κι άλλη σειρά γιατί μου έχει λείψει κάτι δικό του στην tv . Η σειρά Τέσσερις έχει να κάνει με 4 αδέλφια εντελώς διαφορετικά μεταξύ τους . Είναι μια οικογένεια που στους άλλους φαίνεται τέλεια αλλά δεν είναι . Ένα απρόσμενο γεγονός θα τους φέρει πιο κοντά και θα πρέπει να αντιμετωπίσουν κάποια μυστικά της οικογένειας που θα βγουν στην επιφάνεια . Πολύ , πολύ , πολύ καλή σειρά !

Trailer :






Μετά τον Ηρακλή Πουαρό , αγαπημένος μου ντετέκτιβ είναι ο Μπέκας .Έχω διαβάσει κάποια βιβλία του Γιάννη Μαρή και μου άρεσαν πολύ . Η σειρά ήταν κορυφαία ! Ο Ιεροκλής Μιχαηλίδης είναι από τους αγαπημένους μου ηθοποιούς .  Θεωρώ πως ο ρόλος του Μπέκα του ταίριαζε γάντι . Επίσης στον πρώτο κύκλο είχε δύο βοηθούς , δεν θυμάμαι τα ονόματα τους στη σειρά αλλά τους έπαιξαν ο Δαδακαρίδης και η Αναστασοπούλου . Πολύ καλοί και οι δύο αλλά στον Δαδακαρίδη έχω ιδιαίτερη αδυναμία ειδικά από τη στιγμή που τον είδα στο θέατρο . ( στην παράσταση "Καταδικος μου" με τη Ράντου) Η σειρά είναι αστυνομική και η υπόθεση είναι διαφορετική σε κάθε επεισόδιο .

Δεν βρήκα trailer...




Το ξέρω , η σειρά είναι ψιλογελοία αλλά τι να κάνω που μου αρέσει ; Την έχω δει σίγουρα 5 φορές και κάθε φορά βρίσκω κι εγώ γελοία πολλά πράγματα αλλά μου αρέσει . Η σειρά έχει να κάνει με τη βεντέτα ανάμεσα σε δύο οικογένειες στα Σφακιά . Τα γυρίσματα είχαν γίνει στην Κρήτη και από τότε που την είχα δει ήθελα σαν τρελή να πάω στα Χανιά . (ευτυχώς κατάφερα να το κάνω ) Πρωταγωνιστής είναι ο Σόμερ και η Ζαφειράκου . Δεν μου αρέσει να μιλάω άσχημα για κανέναν αλλά κατα τη γνώμη μου και από τους δύο λείπει αρκετό ταλέντο . Στη σειρά βέβαια παίζουν πολλοί αξιόλογοι ηθοποιοί όπως ο Βόγλης , η Μποτέλη , ο αγαπημένος μου Μαρινάκης , η θεά Πολυχρονίδη και πολλοί άλλοι . Η σεναριογράφος πιστεύω κατάλαβε πως το τηλεοπτικό κοινό δεν ήταν τρελαμένο με το Σήφη και τη Μαρία και άρχισαν να βγαίνουν διάφοροι έρωτες στην επιφάνεια . Όλοι ξεχωρίσαμε τον έρωτα του Γιώργη και της Πελαγίας . Αν ήταν αυτοί πρωταγωνιστές της σειράς θα ήταν αλλιώς τα πράγματα .

Δεν βρήκα trailer ...

Σίγουρα θα έχω ξεχάσει 2-3 που μου αρέσουν και πολλοί ίσως να βρείτε σοβαρές ελλείψεις από παλιότερες σειρές. Θα πρέπει να με συγχωρήσετε αλλά κάποιες σειρές όταν τις έδειχνε η τηλεόραση δεν μπορούσα να τις δω γιατί ήμουν πολύ μικρή . Εσείς ποιες σειρές έχετε ξεχωρίσει ;


3 σχόλια:

  1. "Αστυνόμος Μπέκας" και "Βέρα στο δεξί" ...αγαπημένες!!! Εγώ αγαπώ και "Αίθουσα του Θρόνου" και "Περί ανέμων και υδάτων"!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Και το αγγιγμα ψυχησ ηταν εκπληκτικη σειρα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Και το αγγιγμα ψυχησ ηταν εκπληκτικη σειρα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή