Δευτέρα 26 Ιανουαρίου 2015

Αγαπημένα βιβλία (top 10)


Όσοι αγαπάτε το διάβασμα ξέρετε πόσο δύσκολο είναι να επιλέξεις μόνο 10 αγαπημένα σου . Είναι σαν να ακούς τα βιβλία που δεν διάλεξες να σου κάνουν παράπονα απο το ράφι της βιβλιοθήκης .Δεν ξέρω με πιο κρητίριο διαλέγει κανείς τα αγαπημένα του βιβλία .Εγώ δεν θα σας βαλω μονο βιβλία που εχω διαβάσει πολλές φορες αλλά και βιβλία που διάβασα μόνο μια φορά αλλά τα αγάπησα . Η σειρά που θα τα βάλω είναι τυχαία ...Και τονίζω πως είναι τα δέκα αγαπημένα μου μέχρι σήμερα . Δεσμεύομαι να κάνω παρουσίαση για το καθενα ξεχωριστά στο μέλλον .





1) Περηφάνια και Προκατάληψη -Τζέιν Όστεν 
 



Τι να πω τώρα εγώ γι΄αυτό το βιβλίο ; Μετά απο αυτό άρχισα να διαβάζω περισσότερο . (πολύ περισσότερο) Αγαπώ την Όστεν και όλα της τα βιβλία αλλά κανένα όσο αυτό . Λατρεύω όλους τους ήρωες του ,ακόμα και τους ενοχλητικούς . Λατρεύω την ιστορία και είμαι πια σίγουρη πως όσες φορές και να το διαβάσω δεν θα βαρεθώ .


2) Ο μικρός πρίγκιπας -Αντουάν ντε Σαιντ-Εξυπερυ





Με μάγεψε από τη στιγμή που το έπιασα στα χέρια μου .Απο τότε κάθε φορά που το διαβάζω ανακαλύπτω και κάτι άλλο στην ιστορία του μικρού πρίγκιπα .Άλλο ένα βιβλίο που δεν θα βαρεθώ ποτέ . Μάλιστα παλιότερα είχα σκεφτεί να κάνω και σχετικό τατουάζ αλλά εγώ όλο στη σκέψη μένω στο συγκεκριμένο θέμα .

3) Το Αυτό-Στίβεν Κινγκ





Με τον Βασιλιά αφήνω περιθώρια και για άλλα αγαπημένα καθώς έχω πολύ δρόμο μπροστά μου ακόμα με τα βιβλία του . Το Αυτό βέβαια δεν νομίζω να βγει ποτε απο αυτή τη δεκάδα .Με συγκλόνισε αυτό το βιβλίο , με έκανε να νιώσω τόσα πολλά πράγματα που δεν είχα νιώσει με βιβλίο άλλη φορά με αποκορύφωμά στο τέλος να μου λείπουν τόσο πολύ οι χαρακτήρες του λες και έχασα αληθινούς φίλους .


4) Η ζωη δεν είναι ρουτίνα -Βαλερι Μακ Γκαρι



Αν με ρωτήσει κανείς γιατί μου αρέσει τόσο το συγκεκριμένο βιβλίο μάλλον δεν θα ξέρω να απαντήσω . Το έχω διαβάσει περισσότερο απο κάθε άλλο βιβλίο και έχω σκοπό να το ξανακάνω . Η υπόθεση ειναι απλή , είναι ανάλαφρο και διασκεδαστικό . Υπάρχουν πολλά τέτοια θα μου πεις ,γιατί σου αρέσει τόσο το συγκεκριμένο ; Ποιος ξέρει ...Είναι κάποια πράγματα που απλά μας κάνουν κλικ ...


5) Λουλούδια στη Σοφίτα -Βιρτζίνια Άντριους 


Όταν μου μίλησε η γιαγιά μου για τι συγκεκριμένο βιβλίο δεν περίμενα με τίποτα να είναι τόσο καλό. Όταν το έψαξα στο ίντερνετ είχα πάθει σοκ με το πόσο καλά λόγια μιλούσαν όλοι και αποφάσισα να το παρω . Το πως τελικά το βρήκα είναι μια άλλη ιστορία και θα μιλήσω αναλυτικά σε άλλο άρθρο . Είναι συγκλονιστικό βιβλίο με πολύ ιδιαίτερη υπόθεση . Έχει μια απίστευτα γκόθικ αισθητική και το μόνο σίγουρο είναι ότι όταν το διαβάσει κάποιος μετά το θυμάται για καιρό . Θα το διαβάσω σίγουρα ξανά κάποια στιγμή . Κάποιοι το βρίσκουν διεστραμμένο (και ίσως μας βλέπουν κι εμάς έτσι που μας αρέσει) και γενικά είναι ένα βιβλίο που ακόμα και σήμερα προκαλεί διαφορετικά συναισθήματα στον καθένα . Εμένα μου αρέσει . Στα βιβλία , στις ταινίες και στις σειρές δεν θέλω να βλέπω μόνο απλές , καθημερινές ιστορίες αλλά και πιο πολύπλοκα και ιδιαίτερα πράγματα .

6) Ένας απρόσμενος έρωτας -Νίκολας Σπαρκς



Πως είπατε ; Δεν σας λέει τίποτα το εξώφυλλο και ο τίτλος αλλά ο συγγραφέας σας θυμίζει κάτι ; Για να σας πω τον πρωτότυπο τίτλο .... "A walk to remember" Σας λέει κάτι αυτό ; Έχω μια ελπίδα ότι το Μεταίχμιο θα σώσει την κατάσταση με τα βιβλία του Νίκολας Σπαρκς και θα εκδώσει το συγκεκριμένο (και όλα του Σπαρκς) με εξώφυλλα απο τις ταινίες και νορμάλ τίτλους .Αλλιώς ποτέ δεν θα αποκτήσουν την αξία που τους πρέπει .

Το βιβλίο αυτό είναι ένα απο τα ωραιότερα που έχω διαβάσει .Άγγιξε τόσο βαθιά τη ψυχή μου και η αγάπη του Λάντον και της Τζέιμι θα είναι παντα απο τις αγαπημένες μου .

7) Τζέιν Έυρ-Μπροντέ

 Η σχέση μου με το συγκεκριμένο βιβλίο είναι ιδιαίτερη και θα την αναλύσω σε άλλο άρθρο . Αγαπώ αυτή την ιστορία , αγαπώ την δυναμική Τζέιν Έυρ και θέλω πολύ να το διαβάσω ξανα καποια στιγμή . Περισσότερο για να διαπιστώσω αν όντως είναι το βιβλίο αυτό που αρέσει τόσο  ή αν απλά μου αρέσει  πολύ αυτή η ιστορία που όταν το είχα διαβάσει είχα επηρεαστεί . (είχα δει την ταινία πρώτα 29328944 φορές )

8) Δέκα μικροί νέγροι -Αγκάθα Κρίστι 

 


Το βιβλίο αυτό με έβαλε στον υπέροχο κόσμο της Κρίστι .Ταξίδευα με πλοίο στην Κρήτη και το διάβαζα αχόρταγα .Όσοι το έχετε διαβάσει ξέρετε πως μέχρι την τελευταία σελίδα είναι αδύνατον να βρεις το δολοφόνο . Δύσκολα θα το ξαναδιάβαζα απο τη στιγμή που ξέρω τι έχει γίνει αλλά θα έχει ενδιαφέρον μια δεύτερη ανάγνωση μόνο και μόνο για να δω τι στοιχεία μας είχε δώσει η Κρίστι για το δολοφόνο και δεν τα πρόσεξα .


9) Ο Μπρούτζινος Καβαλάρης - Πωλλίνα Σιμόνς





Γι' αυτό σας τόνισα ότι θα κάνω δεκάδα με τα αγαπημένα μου βιβλία μέχρι σήμερα . Ποτέ δεν ξέρεις αν το βιβλίο που πιάνεις στα χέρια σου θα σου αρέσει πολύ ή όχι . Με το συγκεκριμένο έπαθα μεγάλο έρωτα . Το καταβρόχθισα μέσα σε μια βδομάδα κι ας είναι 700 σελίδες . Είναι ένα μυθιστόρημα γεμάτο ανατροπές , με ιστορικά στοιχεία που είναι έτσι μέσα στην ιστορία και δεν σε κουράζουν καθόλου (τα βρήκα πολύ ενδιαφέροντα όλα)  και πολύ έρωτα .Η ιστορία αγάπης του βιβλίου είναι φανταστική και ο πρωταγωνιστής απλά υπέροχος . Δεν έχει πολύ καιρό που το διάβασα αλλά έχει μπει στα αγαπημένα μου . Άλλωστε δεν συμβαίνει κάθε μέρα να θες τόσο έντονα να διαβάσεις κάτι από την αρχή όταν φτάσεις στην τελευταία του σελίδα .



10) Χάρι Πότερ -Ρόουλινγκ 





Αν και τα διάβασα αρκετά μεγάλη και ενώ είχα δει ήδη τις ταινίες , ο μαγικός κόσμος του Χάρι Πότερ έχει ξεχωριστή θέση στην καρδιά μου . Αγάπησα όλα τα βιβλία και θέλω μόλις περάσουν λίγα χρόνια να τα διαβάσω ξανά όλα μαζί . Λίγο περισσότερο αγαπώ το πρώτο (φιλοσοφική λίθος) και το τελευταίο (οι κλήροι του θανάτου) .




Ποια είναι η δική σας δεκάδα ;

1 σχόλιο:

  1. 1.Κοντά στις ράγες-Ζέη
    2.Τζέην Έυρ-Μπροντέ
    3.Ανεμοδαρμένα Ύψη-Μπροντέ
    4.Περηφάνεια και Προκατάληψη-Όστεν
    5.Οκτώ-Νεβίλ
    6.Τα δαιμόνια-Ντέιβιντσον
    7.Σαν παραμύθι-Μορτον
    8.Η θεραπεία του Σοπενάουερ-Γιάλομ
    9.Ο λυτρωτής-Νέσμπο
    10.Έθιμα ταφής-Κεντ

    ΑπάντησηΔιαγραφή