Παρασκευή 26 Δεκεμβρίου 2014

Εύκολες μπούκλες χωρίς θερμότητα

Είμαι πωρωμένη με τα μαλλιά μου .Δεν μου αρέσει να είμαι αχτένιστη έτσι εγώ και η μασιά μου είμαστε ένα . Η μασιά και το πιστολάκι (αν ξέρεις να τα χρησιμοποιείς) έχουν τέλεια αποτελέσματα .Όσα θερμοπροστατευτηκά και να βάλεις όμως δεν γλυτώνεις την ψαλίδα .Έψαχνα να βρω λοιπόν έναν τρόπο να τα φτιάχνω όμορφα χωρίς να χρησιμοποιώ θερμότητα . Τα μαλλιά μου είναι σπαστά και γίνονται εύκολα ίσια , μπούκλες και διάφορα άλλα και γενικά κρατάνε , δεν έχω παράπονο .

Έψαξα στο youtube  και βρήκα πολλά και διάφορα .Πιστεύω ότι υπάρχει κάτι για τον κάθε τύπο μαλλιών . Ο τρόπος που τα φτιάχνω εγώ πιστεύω είναι κατάλληλος για σπαστά μαλλιά που δεν είναι πολύ ατίθασα . (βέβαια , οι υπόλοιπες δεν χάνετε κάτι να δοκιμάσετε έστω μια φορά)

Σας βάζω εδώ το βίντεο αλλά θα σας πω μετά από κάτω τι διαφορετικό κάνω εγώ :



Δείτε το βίντεο ως το τέλος για να καταλάβετε ακριβώς τον τρόπο που πλέκουμε τα μαλλιά . 
Να'ναι καλά η κοπέλα γιατί με έχει σώσει με αυτό το κολπάκι . Εγώ τα πλέκω με τον ίδιο τρόπο αλλά τα στεγνώνω λίγο και χρησιμοποιώ διαφορετικά προϊόντα .

Αφού λουστώ , τα αφήνω ένα τέταρτο μέσα στην πετσέτα να τραβήξει τα πολλά νερά και ύστερα τα στεγνώνω με το πιστολάκι γιατί αλλιώς το πρωί είναι λιγάκι βρεγμένα (ειδικά το χειμώνα) και με πιάνει πονοκέφαλος όταν κοιμάμαι έτσι . Φροντίζω δηλαδή οι ρίζες να είναι στεγνές και τα υπόλοιπα νωπά . Τα ψεκάζω με ένα σπρέι για προστασία χρώματος , τα βουρτσίζω , βάζω λαδάκι , τα χωρίζω στη μέση όπως και η κοπέλα στο βίντεο και βάζω ελάχιστο αφρό σε όλα τα μαλλιά . (ελάχιστο όμως , να μη γίνουν σκληρά) .Τα πλέκω όπως δείχνει το βίντεο και προσπαθώ να το πάω όσο πιο κάτω μπορώ γιατί δεν μου αρέσει να έχω τόσο μεγάλο κομμάτι ίσιο . Ψεκάζω με λίγη λακ και είναι έτοιμα .

Το πρωί τα ξεμπλέκω , τα τινάζω και συνήθως κάνω μόνο τη φράντζα με την μασιά για να είναι πιο περιποιημένο . (υπάρχουν φορές που βγαίνει τόσο ωραία απο το πλέξιμο που δεν χρειάζεται καν μασιά .
Τα δικά μου όσο περνάει η ώρα γίνονται ακόμη πιο ωραία και μου έχουν κρατήσει μέχρι και 5 μέρες !!! Μου αρέσει όταν είναι να βγω να τα βουρτσίζω για να φαίνονται πολύ φυσικά και να βάζω στις άκρες λίγο λαδάκι. (ένα πάτημα αρκεί )

Τα προϊόντα που χρησιμοποιώ είναι:
  • Spay Conditioner για Προστασία και Λάμψη - Pantene (για βαμμένα μαλλιά)
  •  Extraordinary Oil - Elvive (για κάθε τύπο μαλλιών)
  • Αφρός- Wellaflex (δυνατό κράτημα Νο 5) 
  • Hair Spray-Syoss (μοβ, μέτρο κράτημα No 3) 
Και μια φωτογραφία με το αποτέλεσμα :
Είναι από τις φορές που δεν χρειάστηκε να κάνω καμία τούφα με τη μασιά .

Δεν μου βγαίνει κάθε φορά ακριβώς το ίδιο .Άλλες φορές είναι πιο πολύ μπουκλωτό και άλλες όχι όπως βλέπετε και στη φώτο .
Και εδώ μια φώτο όπου χρειάστηκε να κάνω μασιά μόνο την φράντζα :

Πείτε μου αν σας φάνηκε χρήσιμο και πως βγήκε στα δικά σας μαλλιά . Επίσης , αν έχετε ανακαλύψει κι εσείς κάποιο κολπάκι για εύκολα χτενίσματα μοιραστείτε το μαζί μας . :)

6 σχόλια:

  1. Mε την πρώτη ευκαιρία θα το κάνω και εγώ! Δεν συνηθίζω να κάνω τα μαλλιά μου ποτέ μπούκλες γιατί α) δε ξέρω να χρησιμοποιώ την μασιά β)η μασιά που έχω είναι απο την εποχή της μάνας που (πιθανόν για αυτό ισχύει το α)! Εύκολο μου φάνηκε , θα το εφαρμόσω και θα σας ενημερώσω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν θες τη γνώμη μου πάντως να τα στεγνώσεις αρκετούτσικα γιατί και θα πονοκεφαλιάσεις και δεν βγαίνουν τόσο καλα αν είναι μούσκεμα ;) Περιμένω εντυπώσεις !

      Διαγραφή
  2. Πολύ ωραία και πολύ ωραίο το αποτέλεσμα (και από κοντά ;))

    Εγώ που έχω κοντά μαλλιά δεν μπορώ να το κάνω, αλλά όταν θέλω να τα σπάσω λίγο, κάνω μπούκλες με τη μασιά (που είναι επαγγελματική και γι΄αυτό πιστεύω βγαίνει και αυτό το καλό αποτέλεσμα). Θα κοιτάξω όμως και αυτό το λαδάκι που βάζεις...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το λαδάκι το βάζω καθαρά για ενυδατικούς λόγους και για να μη φριζάρουν οποτε να ξερεις δεν βοηθάει κάππυ στη μπούκλα . Πιστεύω στο δικό σου μαλλί θα κάτσει καλά και θα το κάνει να φαίνεται πιο λείο . ;)

      Διαγραφή
  3. Τέλειο και πολύ χρήσιμο. Θα το δοκιμάσω σίγουρα όσο μετά το επόμενο λούσιμό μου μιας και προσπαθώ να μη βάζω καθόλου θερμότητα στα μαλλιά μου. Δυστυχώς είναι πολύ ταλαιπωρημένα. Αν μου βγουν ωραία θα τα κάνω συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Δεν τα καταφέρνω με την μασιά κ επειδή κ εγώ έχω σπαστά μαλλιά συνήθως βάζω φισούνα κ αφρό..αλλα είμαι σαν την Ερμιόνη (ΧΠ) θα το δοκιμάσω το σκ ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή