Παρασκευή 26 Δεκεμβρίου 2014

Καλώσήρθατε !



Ήθελα εδώ και πάρα πολύ καιρό να δημιουργήσω το δικό μου προσωπικό ιστολόγιο . Για όσους δεν το γνωρίζουν , εδώ και δύο χρόνια έχω δημιουργήσει ένα blog αφιερωμένο στην αγαπημένη μου Τζέιν Όστεν και πάει αρκετά καλά . Όμως νιώθω πως είναι πολλά αυτά που θέλω να μοιράζομαι και αποφάσισα να κάνω κάτι πιο προσωπικό .
Σε αυτό εδώ το blog έχω σκοπό να ανεβάζω πολλά και διάφορα .Άρθρα για σειρές , ταινίες , βιβλία , ομορφιά , ταξίδια , σκέψεις και ότι άλλο προκύψει .

Ας γνωριστούμε όμως λίγο καλύτερα :


Ονομάζομαι Ιφιγένεια , είμαι 23 ετών και ζω στη Θεσσαλονίκη . Έχω τελειώσει κομμωτική και είναι ένα επάγγελμα που αγαπώ πολύ . (έχω σκοπό να σας μιλήσω για το συγκεκριμένο θέμα στο μέλλον) Έχω κάνει και κάποιες άλλες δουλειές για τις οποίες θα σας μιλήσω αργότερα . Αγαπώ πολύ το διάβασμα , είμαι σειράκιας και δεν λέω ποτέ όχι σε μια βραδιά στο σπίτι παρέα με μια καλή ταινία .
Δεν είμαι πολύ φαν του  να βγαίνω έξω και να "ξεσαλώνω" , αλλά δεν λέω ποτέ όχι σε καφεδάκια ή ποτάκια με φίλους και όμορφη κουβέντα . Απλά θέλω να μπορώ να μπορώ να πω και δυο κουβέντες με τα άτομα που βγαίνω . Βέβαια , αυτό πάει κυρίως με τη διάθεση και τη φάση που βρίσκομαι σε κάθε περίοδο της ζωής μου . Υπήρχαν στιγμές που ήθελα απλά να είμαι έξω χωρίς να με νοιάζει τόσο το που και υπήρχαν και φάσεις πιο ήρεμες . Αυτή την περίοδο είναι ήρεμα τα πράγματα και το απολαμβάνω .

Νομίζω ότι το blog ταιριάζει στον χαρακτήρα μου , θα έχει πολλά και διάφορα όπως ακριβώς είναι και τα γούστα μου . Στη μουσική , στα βιβλία , στις ταινίες και σχεδόν σε όλα τα πράγματα ποτέ δεν μένω σε ένα είδος . Το βρίσκω πολύ βαρετό κι έτσι δοκιμάζω πολλά και διάφορα .

Πιστεύω έχουμε πολλά να πούμε και πολλές απόψεις να ανταλλάξουμε .
Θα τα ξαναπούμε σύντομα :)

Πολλά φιλιά ,
Ιφιγένεια

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου