Τρίτη 19 Μαΐου 2015

Διάφορες Αγορές (Μάρτιος-Απρίλιος-Μάιος)

Το τελευταίο διάστημα με έχει πιάσει μια μανία να αγοράζω πολλά και διάφορα πράγματα . Απο βιβλία μεχρι κρέμες προσώπου και πολλά άλλα . (βιβλία πάντα παίρνω ας μη λεω ψέματα) Έδωσα πολύ βάση στα προϊόντα περιποίησης προσώπου γιατί έχω ακμή και μόλις σταμάτησα τα αντισυλληπτικά χάπια που έπαιρνα γι ΄αυτό το λόγο . Θέλω λοιπόν να κρατήσω το πρόσωπο μου σε ένα καλό επίπεδο , αν τελικά δεν το πιάσει καμιά κρίση επειδή σταμάτησα τα χάπια .

Αποφάσισα να μη πάω για λίγο διάστημα στον δερματολόγο και να δοκιμάσω μόνη μου κάποια προϊόντα για την ακμή  . Άκουσα πολύ καλά λόγια για την σειρά ac-norm της Frezyderm και αγόρασα δύο προϊόντα απο το ηλεκτονικό φαρμακείο easypharmacy  .Μαζί με αυτά αποφάσισα να δοκιμάσω το νεράκι για ντεμακιγιαζ της Bioderma και τη μάσκα με πράσινη άργυλο απο την Apivita.
Τους ζήτησα κάποια δειγματάκια με προϊόντα κατάλληλα για ακμή  και μου έστειλαν και με το παραπάνω . Τα μεταφορικά είναι δωρεάν με παραγγελίες άνω των 35 ευρώ και το κόστος αντικαταβολής είναι 1 ευρώ . Έμεινα πολύ ευχαριστημένη και σίγουρα θα ψωνίσω ξανά απο το συγκεκριμένο ηλ. κατάστημα . Περιμένω να περάσει λίγο διάστημα για να σας πω τη γνώμη μου για τα συγκεκριμένα προϊόντα γιατί θέλω να έχω μια πιο ολοκληρωμένη άποψη . Η μάσκα είναι το μόνο που τελείωσε και μου άρεσε πάρα πολύ . Είναι για βαθύ καθαρισμό και όντως νιώθω πιο καθαρό το δέρμα μου μετά και την επόμενη μέρα το νιώθω πιο λαμπερό .

Frezyderm ac-norm : Tinded cream 13,75 & Medlike effect ( type 2 ) 14,89 Bioderma sensibio (200ml) 7,96 Apivita μασκα με πράσινη άργυλο : 2,40



Απο το φαρμακείο της γειτονιάς αγόρασα κάποια προϊόντα με προπολη απο την apivita και κάτι μάσκες της ίδιας εταιρίας απο τα hondos . (έκανα τις αγορές μου πριν αποφασίσω να ψωνίσω απο ηλ. φαρμακείο ) Τιμές δεν θυμάμαι ακριβώς γιατί έχιε καιρό που τα πήρα και πέταξα την απόδειξη .
Οι μάσκες είχαν σίγουρα 2,50 ευρώ και μαζί πήρα και δύο φακελάκια με scrub βερίκοκο και τα αγάπησα και τα δύο . Η μάσκα μυρίζει κάπως (όπως και όλα τα προϊόντα με πρόπολη) και έχει ένα καφέ απαίσιο χρώμα αλλά κάνει απίστευτη δουλειά . Την κάνω πάντα βράδυ και την επόμενη μέρα το πρωί νιώθω πως το δέρμα μου έχει λιγότερες κοκκινίλες . Το scrub το λάτρεψα γιατί μοσχομυρίζει και κάνει το δέρμα απίστευτα απαλό . Το σαπουνάκι το αγόρασα 3 ευρώ και κάτι και το χρησιμοποιώ κάθε μέρα . Μυρίζει απαίσια αλλά είναι πολύ καλό καθώς καθαρίζει το δέρμα χωρίς να το ξηραίνει και έχει αντισηπτική δράση . Το χρησιμοποιώ κάθε βράδυ  μόλις ξεβαφτώ για να φύγουν όλα τα μικρόβια που έκατσαν στο πρόσωπο μου κατα τη διάρκεια της ημέρας. Το βιολογικό διάλυμα πρόπολης (9 και κάτι το αγόρασα)  το χρησιμοποιώ πρωί και βράδυ τοπικά στα σπυράκια και δεν εχω αποφασίσει ακόμα αν όντως με βοηθάει . Περιμένω να περάσει ακόμα λίγο διάστημα . Πάντως κι αυτό μυρίζει απαίσια :P


Πάλι απο τα Hondos center πήρα χαρτάκια που απορροφούν τη λιπαρότητα . Είπα να δοκιμάσω απο Essence και από Cettua και θα έπαιρνα κι άλλα αν έβρισκα . Έχω πάθει εθισμό με τα συγκεκριμένα χαρτάκια . Και οι δύο συσκευασίες έχουν μέσα 50 χαρτάκια και κοστίζουν περίπου 3 ευρώ . Πλέον δεν μπορώ χωρίς ένα πακέτο μέσα στην τσάντα μου . Έχω πολύ λιπαρό δέρμα και κατα τη διάρκεια της ημέρας χρησιμοποιώ ένα για φρεσκάρισμα αντί να βάλω πούδρα και να προσθέσω κι άλλο "σοβά" στο πρόσωπο μου . Περισσότερο μου άρεσαν αυτά της εταιρίας Cettua αλλά και της essence είναι πολύ καλά .

Συνεχίζω με αγορές απο hondos center . Αγόρασα ένα σπρέι θερμοπροστασίας από την εταιρία Jean Iver .Ένα σπρέι 200ml που στοιχίζει μόλις 5,50 ευρώ . Δεν έχω να πω κάτι , θα φανεί στην πορεία αν κάνει δουλειά . Κουρεύτηκα σχετικά πρόσφατα οπότε στο επόμενο κούρεμα θα φανεί τι έκανε απο την ψαλίδα που θα εχω  . Το μόνο αρνητικό που έχω να πω για την ώρα είναι πως έχει πολύ έντονη και καθόλου ωραία μυρωδιά . (για τα δικά μου γούστα )


Είπα να δοκιμάσω ένα σπρέι κατά του ιδρώτα για τα πόδια και αγόρασα ένα απο την εταιρία Hansaplast με ιόντα αργύρου . (η τιμή του γύρω στα 3,50 ευρώ) Είναι στα 150 ml και θεωρώ πως τελείωσε πάρα πολύ γρήγορα και δεν μπορώ να πω πως έβαζα και πάρα πολύ . Καλό ήταν αλλά δεν μπορώ να πω πως τρελάθηκα κιόλας .

Απο essence πήρα 2 μολυβάκια για τα χείλη (No 07 & 15) νομίζω το κάθε ένα κοστίζει 1,29. Είναι φανταστικά τα μολύβια χειλιών της συγκεκριμένης εταιρίας . Εγώ πολλές φορές δεν φοράω καν κραγιόν απο πάνω και κρατάει για ώρες χωρίς να ξηραίνει τα χείλη . Επίσης πήρα ένα μαύρο μολύβι για τα μάτια που είναι αδιάβροχο και μηχανικό . Παρα πολύ καλό !!! Τιμούλα δεν θυμάμαι αλλά νομίζω κάτω απο 3 ευρώ . Είπα να δοκιμάσω και μια κρέμα για τα χέρια από την ίδια εταιρία και διάλεξα μια για πολύ σκασμένα χέρια που είναι 75 ml και κοστίζει 1,50 ευρώ . Δεν είναι η τέλεια κρέμα αλλά για μένα που στη δουλεια βάζω κάθε λίγο είναι ότι πρέπει .


Μια ακόμα κρέμα χεριών που δοκίμασα και αγάπησα είναι απο την Bioten και στοιχίζει κάτι λιγότερο απο 3 ευρώ . Δεν έχει parabens, μυρίζει τέλεια και κάνει φοβερή δουλειά .


Για τα χείλη αγόρασα τα λατρεμένα στικ απο την Neutrogema που κυκλοφορούν στα Hondos και σε φαρμακεία 1+1 σε πολύ καλή τιμή . (4-4,50)

Είπα να αγοράσω ένα αποσμητικό χωρίς parabens , αντιιδρωτικά κλπ και πήρα το Derma zero απο Neutro Roberts . Μυρίζει τέλεια αλλά δεν κάνει καθόλου δουλειά . Και σας το λέω εγώ που δεν ιδρώνω πολύ και δεν έχω νιώσει ποτέ πως μυρίζω άσχημα . Με το συγκεκριμένο το ένιωσα για πρώτη φορά . Μάλιστα πάντα φοράω roll on και σπρει για έξτρα διάρκεια και πήρα και τα δύο να τα βάζω σε συνδιασμό . Δεν έκαναν τίποτα ! Τα είχα πάρει 1+1 απο τα Hondos νομιζω σχεδον 5 ευρώ το κάθε πακετάκι .Απο την ίδια εταιρία δοκίμασα το σπέι με ταλκ και ειναι φοβερο ! Μυρίζει απίστευτα όμορφα και κάνει αρκετά καλή δουλειά .


Είπα να δοκιμάσω τα περιβόητα ματ κραγιονάκια της Golden Rosse και τα λάτρεψα . Απίστευτη διάρκεια και ποιότητα για την τιμή τους . (4 ευρώ το ένα ) Πήρα το νούμερο 08 και 10 και θα πάρω σίγουρα κι αλλα .
Για τα νύχια αγόρασα διάφορα βερνίκια τα οποία δεν θα αναφέρω . Θέλω να σταθώ όμως μόνο στο top coat απο την Essence που είναι τύπου gel και έχει διάρκεια 60% περισσότερο απο τα απλά βερνίκια . Χμμμ δεν ξέρω αν χρειάζεται να βάλεις ίδια βάση και βερνίκι για να δεις αποτέλεσμα .Εγώ το έβαλα πάνω απο ένα δικό μου βερνίκι και το βράδυ μετά τη δουλειά το χρώμα έφυγε σαν φλούδα . Θα δοκιμάσω με ίδια βάση (αν τη βρω) και βερνίκι και θα σας πω πόσο κράτησε .


Έψαχνα μια καλή και οικονομική πούδρα και η κοπέλα στα Hondos μου πρότεινε μια απο τη σειρά Pure Minerals της εταιρίας Ardeco . Στοιχίζει 8 ευρώ και την αγαπώ !!! Καλύπτει τέλεια και στρώνει απίστευτα στο δέρμα μου χωρίς να φαίνομαι παστωμένη . Εδω και 3 μήνες φοράω σπάνια μεικ-απ και την αγόρασα για δεύτερη φορά για να έχω τώρα που η προηγούμενη τελειώνει .

Τον τελευταίο χρόνο το foundation που χρησιμοποιώ είναι απο τον Korre με το ρόδι γιατί μου είχαν πει πως είναι καλό για δέρματα με ακμή και δεν δημιουργεί  φαγέσωρες. Είναι λιγάκι ακριβούτσικό αλλά σχεδόν πάντα το αγοράζω με έκπτωση οπότε δεν θυμάμαι τιμή να σας πω . Είμαι ευχαριστημένη δεν μπορώ να πω αλλά έχω κάποια θεματάκια . Νομίζω αν δεν είχα ακμή ίσως να αγόραζα κάτι άλλο .Σκέφτομαι να δοκιμάσω και το κοσνίλερ .

Απο την εταιρία avenue πήρα το νεράκι σε σπρέι αλλά δεν το έβαλα ακόμα πολλές φορές και δεν έχω άποψη . Το σίγουρο είναι πως είναι αρκετά δροσιστικό. Πήρα το μικρότερο στα 50 ml αν και συμφέρουν περισσότερο τα μεγαλύτερα . Εγώ ρο θέλω όμως για την τσαντα λαο ήθελα πρώτα να το δοκιμάσω .Η τιμή του είναι στα 3,99.


Πριν καιρό η δερματολόγος μου είχε προτείνει για ενυδατική κρέμα την Palmetin απο την Evdermia . Μια κρέμα ιδανική για δέρματα με ακμή και λιπαρό δέρμα που δεν έχει parabens και είναι γενικά πολύ φυσικό προϊόν . Λέει πως βοηθάει στα σημάδια της ακμής , έχει αντισηπτική δράση ,εμποδίζει την ανάπτυξη μικροβίων στο δέρμα και πολλά άλλα πράγματα . Είναι η τρίτη φορά που την αγοράζω και μπορώ να πω πως μου έκατσε καλά . Πιστεύω πως με βοήθησε αν και μετά απο κάππια ώρα βγάζει λιπαρότητα . Είναι αρκετά ακριβή για το δικό μου πορτοφόλι , σχεδόν 20 ευρώ τα 40 ml και διαρκεί μόνο 4 μήνες μετά το άνοιγμα . Εμένα βέβαια μου κρατάει λιγότερο γιατί την χρησιμοπιώ κάθε μέρα .


Για το ντεμακιγιαζ μου πήρα τους δίσκους διπλής όψης απο την εταιρία septona . Κοστίζουν 1,29 οι μικροί και έχουν μέσα 80 δισκους . Είναι πααααρα πολύ καλοί . Μπορείς όντως να χρησιμοποιήσεις και τις δυο πλευρές χωρίς να βάλεις προϊόν και από τις δύο πλευρές και δεν περνάει η βρωμιά απο τη μια μεριά στην άλλη . Ο μασούτης είχε όλα τα προϊόντα septona -40% και πήρα 4 σακουλάκια να έχω γιατί με βόλεψαν πάρα πολύ .

Πήρα και μερικά ακόμα πραγματάκια όπως κάποια μολύβια χειλιών , ένα scrub για το σώμα , χύμα κολόνια και διάφορα άλλα , όμως θα βγει τεράστιο το άρθρο και σταματάω κάπου εδώ . Εσείς έχετε δοκιμάσει κάτι απο αυτά ; Ελπίζω να γίνω τακτική και να βρω χρόνο να κάνω ένα τέτοιο άρθρο κάθε μήνα και να ασχοληθώ περισσότερο με τα δύο blog μου γενικότερα .

1 σχόλιο:

  1. Use this diet hack to drop 2 lb of fat in just 8 hours

    Over 160 000 women and men are trying a easy and secret "water hack" to drop 2lbs each night while they sleep.

    It is effective and it works every time.

    Here's how to do it yourself:

    1) Go get a glass and fill it with water half the way

    2) And then learn this weight loss HACK

    you'll become 2lbs thinner the very next day!

    ΑπάντησηΔιαγραφή